ساخت اکانت اینستاگرام از طریق سایت بصورت قدم به قدم

ساخت اکانت اینستاگرام از طریق سایت

اینستاگرام که روی کار آمد تنها یک شبکه اجتماعی بود که امکان به اشتراک گذاری تصاویر را داشت. اما به مرور زمان همین شبکه اجتماعی آنقدر رشد کرد که تبدیل به بستری برای کسب و کارها شد و در حال حاضر بسیاری از بیزینس‌ها فعالیت‌های خود را در آن دنبال کرده و به کسب درآمد مشغولند. ایجاد حساب کاربری در آن آسان است و امکان ساخت اکانت هم در گوشی موبایل و هم در کامپیوتر امکانپذیر است. در این مقاله قصد داریم ساخت اکانت اینستاگرام از طریق سایت را به شما آموزش دهیم تا بدانید تنها با نصب اپلیکیشن امکان ایجاد اکانت را ندارید و با کمک سایت اینستاگرام نیز چنین امکانی وجود دارد.

 

ساخت اکانت اینستاگرام از طریق وبسایت

ساخت اکانت instagram از طریق سایت فرق چندانی با ساخت اکانت توسط اپلیکیشن ندارد و شما می‌توانید تقریبا از این ساختار در تمامی دستگاه‌ها استفاده کنید. اما برای اینکه خیالتان را راحت کنیم بصورت قدم به قدم آموزش ساخت اکانت را برایتان درنظر گرفتیم.

برای این کار در قدم اول مرورگر خود را در کامپیوتر یا گوشی موبایل باز کنید و آدرس www.instagram.com را وارد نمایید تا به سایت اینستاگرام وارد شوید. حال به سادگی روی گزینه Sign up کلیک کنید. حال با فرمی جهت ثبت نام یا ورود به اکانت اینستاگرام با کمک فیسبوک مواجه می‌شوید. در اینجا اگر اکانت فیسبوک داشته باشید به راحتی می‌توانید اکانت اینستاگرام را با معیارهای فیسبوک خود ایجاد کنید اما اگر تمایلی به این کار ندارید قطعا باید فرم موردنظر را پر کنید.

  10 روش برطرف کردن ارور sorry we couldn't complete your request

 

ساخت اکانت اینستاگرام از طریق سایت

 

در اینجا شما امکان وارد کردن شماره تماس یا ایمیل خود را برای ثبت نام دارید. این انتخاب با شماست! این بخش را وارد کنید، سپس نام خود را به عنوان Full Name وارد کرده و حالا یک username و password برای اکانت اینستاگرام خود درنظر بگیرید. در واقع ساخت اکانت اینستاگرام از طریق سایت بسیار ساده‌تر از موبایل است.

حال به مرحله انتخاب تاریخ تولد می‌رسیم که باید دقیق آن را پر کنید:

 

ساخت اکانت instagram از طریق سایت

 

پس از این مرحله یک کد 6 رقمی برایتان ایمیل یا اس ام اس می‌شود. کد موردنظر را وارد نمایید تا ثبت نام شما تکمیل شود.

نکته مهم: چنانچه اکانت خود را تنها از طریق ایمیل ساخته باشید، پس از لاگین برای حفظ ایمنی بیشتر و عملیات بازیابی در آینده بهتر است شماره تماسی را وارد کنید تا کدهای تایید به شماره شما اس ام اس شود.

 

کلام آخر

در حال حاضر اینستاگرام یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌‌های موجود است که افراد بیزینس خود را در آن راه اندازی می‌کنند و از طریق اپلیکیشن گوشی و حتی نسخه وب می‌توان در آن ثبت نام و لاگین کرد. مراحل ثبت نام اینستاگرام از طریق وبسایت را در این مقاله برایتان شرح دادیم.

 

سوالات متداول

ابتدا در گوگل عبارت Instagram را سرچ کنید و سپس وارد سایت رسمی اینستاگرام به آدرس www.instagram.com شوید. پس از آن با وارد کردن اطلاعات خود و دریافت کد تأیید می‌توانید اقدام به ساخت اکانت اینستاگرام در گوگل کنید.
بله، شما می‌توانید در هنگام ساخت اکانت اینستاگرام چه با سایت و چه با اپلیکیشن اطلاعات ایمیل خود را بجای شماره وارد کنید.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
تقریبا
خیر

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه به معنی این است که شما ابتدا قوانین ارسال دیدگاه را مطالعه کرده‌اید و با آن موافق هستید.