شمارش معکوس وردپرسی!

 

سلام دوستای خوبم؛

حقیقت اینه که زمان هایی هست که احتیاج به یه آلارم داخل سایتمون داریم!
سایت های موفق برای راه اندازی نیاز به موارد مهیجی دارند که اونها رو متمایز کنه. مثلا ساخت و ایجاد مواردی که نظر کاربران رو بسیار جلب میکنه. مواردی که باعث میشه همیشه سایت شما کاربران خودش رو داشته باشه و بازدید خوبی از سایت دارید.
یکی از بهترین راه هایی که در این زمینه پیشنهاد شده شمارش معکوسه! حتما می پرسید شمارش معکوس یعنی چی ؟ عجله نکنید امروز قرار در مورد همین موضوع با هم صحبت کنیم.

شمارش معکوس به کاربرای سایت شما میگه که چقدر تا راه اندازی پروژه ی جدید شما زمان باقی مونده! یکی از رایج ترین این موارد همون صفحات به زودی هست که گاهی با اون برخورد میکنیم و البته بهتره بگم بیشتر توی همین یه مورد ازش استفاده میکنیم.این مورد از لحاظ روحی در کاربران حس خیلی خوبی منتقل میکنه، از اینکه شما مراحل و زمان باقی مانده از پیشرفت پروژه ی خودتون رو اعلام میکنید به کاربر این موضوع رو القا میکنه که در حال سکون نیستید و به زودی کارهای جدیدی قراره انجام بشه.

صفحه شمارش معکوس چیست؟

قبلا هم در مورد این جور صفحات کمی صحبت کردیم و افزونه هایی رو با هم مرور کردیم. صفحه است که به صورت برگه ای یکتا به همراه تایمر و پیامی که نشانگر وضعیت پروژه است به شما اطلاعات میده. در حالی که کمیت محتوایی این صفحه بسیار مهمه چون در عین کوتاهی باید کامل و رساننده ی پیام درستی باشه. مواردی که باید رعایت بشه عبارت است از :

  بهترین افزونه همکاری در فروش وردپرس سال 2021

نمایش عنوان سایت یا درباره ی پروژه مد نظر 
مشخص کردن روند کار و زمان افتتاح
پیشنهاد برای پیروی از شما در شبکه های اجتماعی
شامل عضویت در خبرنامه
ایجاد صفحه ای بسیار جذاب

چه زمانی باید از شمارش معکئس استفاده کرد؟

بهترین زمان، زمان سکونی است که برای ایجاد کار جدید و پروژه ی جدید در نظر دارید.
یه خبر خوش! یه افزونه ی خیلی زیبا رو قراره امروز بشناسیم. اگه موافقید بریم سراغش.

WP WordPress Coming soon

plugin

این افزونه خیلی جذابه و تم های اون به راحتی توسط خودتون قابله تعویضه. افزونه ای واکنش گراست که به دو صورت رایگان و پرمیوم در دسترسه. به هر صورتی که فکرش رو بکنید درمیاد و زیبا ترین خصوصیتش اینه که بک گراندش به راحتی عوض میشه و حتی میتونید به صورت اسلایدر درش بیارید.

comming soon

امیدوارم از این افزونه لذت ببرید

 

دانلود صفحه افزونه

 

 

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
تقریبا
خیر

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه به معنی این است که شما ابتدا قوانین ارسال دیدگاه را مطالعه کرده‌اید و با آن موافق هستید.