قالب خبری وردپرس News Elementor (نسخه فارسی)

قالب وردپرس News Elementor

یکی از قالب‌های پرمخاطب برای ایجاد سایت، دسته خبری است. بسیاری افراد در حوزه خبری مشغولند و تمایل دارند بهترین سایت‌ها را ایجاد کرده و از طریق تبلیغات به کسب درآمد بپردازند. از این رو نیز در وردپرس قالب‌های خبری مختلفی موجود است که از قضا قالبی که امروز برایتان درنظر گرفتیم، کاملا المنتوری و پر از امکانات است. قالب وردپرس News Elementor قالب حرفه‌ای و رایگانی است که نسخه فارسی آن را برایتان آماده کردیم.

قالب وردپرس News Elementor

قالب News Elementor یک قالب وردپرس قدرتمند و غنی است که به طور خاص برای وبسایت‌های خبری، مجلات آنلاین و وبلاگ‌ها با صفحه‌ساز المنتور طراحی شده است. این ابزار بهترین‌ها را از News Kit Elementor Addons به ارمغان می‌آورد و عملکرد Elementor Builder را با بیش از 50 ویجت و طرح بندی ممتاز گسترش می‌دهد. علاوه بر این، بیش از 17 الگوی اخبار، مجله و وبلاگ را به صورت حرفه‌ای از پیش ساخته شده ارائه می‌دهد. اینها برخی از ویژگی‌های برجسته قالب وردپرس News Elementor هستند:

  • سازگاری کامل با المنتور
  • قالب‌های از پیش ساخته شده
  • مگا منو ساز
  • طرح‌های خیره کننده در طرح بندی ویجت‌ها
  • سربرگ و پاورقی قابل تنظیم

چنانچه می‌خواهید از ابتدا سایت را راه اندازی کنید حتما از بسته نصب آسان استفاده کنید تا به راحتی و در عرض چند دقیقه بتوانید سایت خود را دقیقا مشابه دمو پیاده‌سازی کنید.

  قالب وردپرس شرکتی Phlox

دانلود قالب News Elementor (بسته نصب آسان)

دانلود قالب دموی قالب

دانلود قالب News Elementor (قالب چایلد)

دانلود قالب چایلد
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
تقریبا
خیر

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه به معنی این است که شما ابتدا قوانین ارسال دیدگاه را مطالعه کرده‌اید و با آن موافق هستید.